[AC] pine

Grzesiek Sojka grzes w yen.ipipan.waw.pl
Śro, 28 Lip 2004, 10:53:19 CEST

On Tue, 27 Jul 2004, [ISO-8859-1] Marcin Król wrote:

> Wszystko dziala poprawnie, przynajmniej u mnie. Tak sobie jeszcze
> przypomnialem, upgrade'owales z 4.58, a miedzy Pinem 4.5x a 4.6x
> nastapily spore zmiany w domyslnej konfiguracji. Blad ktory wklejasz
> jestem w stanie wywolac jezeli wylacze obsluge maildir'a w pliku
> konfiguracyjnym /etc/pine.conf lub lokalnym .pinerc. Przejzyj swoja
> konfiguracje.
>
> M.
Strace prawde ci powie. Okazuje sie ze pine traktuje podana scieszke
relatywnie w stosunku do katalogu domowego. Moje pytanie jest takie:
Czy w twoich testach katalog zawierajacy poczte byl w katalogu domowym czy
nie?
Ja zlinkowalem /mnt/users/grzes/Maildir/ do /home/users/grzes/Maildir/ i
podalem: inbox-path=/Maildir/ to zaczelo dzialac. I tu pytanie:
Nie uwazacie ze pine powinien wykrywac "/" na poczatku scieszki i w takim
przypadku traktowac ja jako absolutna?
Poza tym z ta obsluga maildira to o jaka zmienna chodzi bo jakos nie moge
dojsc co miales na mysli.

Pozdrowka

--