wine + Starcraft

Przemyslaw Kujawski prkujawski w poczta.tyszkiewicz.edu.pl
Śro, 28 Lip 2004, 17:21:23 CEST

Dnia 28-07-2004, śro o godzinie 14:40 +0200, Jacek Tomczak napisał(a):
> Zainstalowałem wszystko co jest dostępne przez poldka. Poczytałem trochę
> i uruchomiłem . Wszystko elegancko dzwięk działą wine nie wyrzuca
> żadnych błędów ale co sie dzieje. Starcraft odpala się w małym okienku i
> zajmuje całą moc obliczneniową. Replaye nawet da się oglądać ale grać
> już nie. Może ktoś wie co z tym fantem zrobić ?
> P.S. Procki mam dwa na płycie i to jest właśnie dziwne.
Kiedys tez sie z tym meczylem az sie poddalem:-( Z tego co sie zdolalem
zorientowac to wina lezy po stronie wine'a. Poprostu dzislalo wszystko
cacy do ktorejs wersji po czym deweloperzy winka cos "poprawili" ...
--
Przemyslaw Kujawski <prkujawski w poczta.tyszkiewicz.edu.pl>