Smycze PLD

Pawel Boguszewski pawelb0 w tlen.pl
Śro, 28 Lip 2004, 21:01:42 CEST

On Wed, Jul 28, 2004 at 08:43:36PM +0200, Michal Kochanowicz wrote:
> Trochę mnie dziwi takie podejście :/ Po co ograniczać liczbę?

Problemem jest firma, która robi smycze, oni mogą nam zrobić
okrągłą liczbę sztuk, więc ograniczyliśmy narazie do minimalnych
100sztuk, z drugiej strony nie byliśmy przygotowani na takie
zainteresowanie.
Myślę że jak znalazło by się chętnych na kolejne 100 sztuk to
nie ma żadnego problemu, jeżeli nie to możemy udostępnić wzór
smyczy jakby ktoś chciał sobie indywidualnie zrobić.

Speedo jeszcze porozmawia z przedstawicielami firmy i może się
uda wynegocjować jeszcze z 10-20 egzemplarzy.

--
Paweł Boguszewski
pawelb(at)pld-linux(dot)org