nvidia (było: Re: instalacja iptables i probelmy z zaleznosciami :( )

Bobby Spark sparky w servek.sparky.homelinux.org
Czw, 29 Lip 2004, 15:00:08 CEST

On Thu, Jul 29, 2004 at 02:47:31PM +0200, MrRobby wrote:
> [...]
[ciach]

>  u mnie to samo i wlasnie mialem o to zapytac. Jak to zainstalowac "na sile" tak by dzialalo :) jak chce odinstalowac Xfree-driver-nvidia to mi chce wywalic polowe pakietow z systemu :)

do pierwszego:
potrzebne Ci te wszystkie sterowniki ?
myślę że nie masz więcej niż dwóch kart
możesz je odinstalować

poldek> uninstall -N XFree-driver-nvidia
poldek> install -N --nodeps X11-driver-nvidia
poldek> upgrade kernel

ale sami musicie się zatroszczyć o zależności

tylko dlaczego chce wyrzucic X11-OpenGL ?

:wq

Sparky{PI]