nvidia (by³o: Re: instalacja iptables i probelmy z zaleznosciami :( )

MrRobby mrrobby w elcuk.pl
Czw, 29 Lip 2004, 16:30:43 CEST

On Thu, 29 Jul 2004 16:20:49 +0200
Bobby Spark <sparky w servek.sparky.homelinux.org> wrote:

> w sumie... da³o by siê, ale po co skoro to tosamo ?
> tylko chyba provides/obsoletes jest ¼le...

wiesz wolal bym poprostu instalowac ipetables i wszelkiego rodzaju paczki z zaleznosciami. Jak wpisze instal iptables to ma sie zainstalowac i samo popodmieniac co trzeba z zachowaniem zaleznosci by mi sie pozniej system nierozjechal. To jest bardzo, bardzoniewskazane bo od wczoraj moja laska zaczela uzywac linuxa i chce ja do niego przekonac. Dlatego wszelkie wpadki podczas eksperymentowania sa niemile widziane :) szczegolnie kiedy ona bedzie sobie chciala siasc i niebedzie x'y :)

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl