nvidia (było: Re: instalacja iptables i probelmy z zaleznosciami :( )

Bobby Spark sparky w servek.sparky.homelinux.org
Czw, 29 Lip 2004, 16:47:35 CEST

On Thu, Jul 29, 2004 at 04:30:43PM +0200, MrRobby wrote:
> On Thu, 29 Jul 2004 16:20:49 +0200

> wiesz wolal bym poprostu instalowac ipetables i wszelkiego rodzaju paczki z zaleznosciami. Jak wpisze instal iptables to ma sie zainstalowac i samo popodmieniac co trzeba z zachowaniem zaleznosci by mi sie pozniej system nierozjechal. To jest bardzo, bardzoniewskazane bo od wczoraj moja laska zaczela uzywac linuxa i chce ja do niego przekonac. Dlatego wszelkie wpadki podczas eksperymentowania sa niemile widziane :) szczegolnie kiedy ona bedzie sobie chciala siasc i niebedzie x'y :)

a zauważyłeś że AC jeszcze niema ?!?!
i że kernel w nim wciąż się stabilizuje...
sama jego instalacja to eksperyment...
to dlaczego przeszkacza Ci taki szczegulik ?

pozatym w twoim przypadku wystarczy odinstalować stare sterowniki z opcją -N
zainstalować nowe z -N i --nodeps a potem dociąnąć iptables to się kernel
sam zaktualizuje...
to takie ryzykowne ???

pomyśl że na innych dystrybucjach byś sam musiał walczyć ze sterownikami
nvidia, no chyba że byś siedział na "nv"...

:wq

Sparky{PI]

BTW. jak to zrobiłeś że ten wątek jest w "Smycze PLD" ?
dałeś odpowiedz zamiast napisz ? bardzi nieładnie :P