Problemy z mldonkey, znikające fragmenty

Michał Łukaszek prism w hornet.eu.org
Czw, 29 Lip 2004, 23:52:08 CEST

Witam,

Mam dziwne problemy z mldonkey'em. Otóż zauważyłem, że "gubią" się już
ściągnięte fragmenty plików. Googlowanie wskazało, że już ktoś miał podobne
problemy. Co ciekawe, to też był PLDowiec.
Zacząłem grzebać, żeby znaleźć o co może chodzić. Wydaje mi się, że znalazłem,
ale prosiłbym o komentarze.
Otóż zgodnie z informacjami na forum mldonkey'a, jeśli do wyłączenia go używa
się kill, to nie zdąży uaktualnić zawartości pliku files.ini i stąd możliwa
utrata fragmentów - całkiem logiczne.
Jako, że w PLD do tych celów używamy skryptów z init.d, które korzystają z
pliku functions, problem wydaje się być spowodowany napisaniem funkcji
killproc w tymże pliku.
O ile dobrze zrozumiałem jej działanie (dość pobieżnie to przeglądałem), przy
wykonaniu mldonkey stop odpala się właśnie ta funkcja i daje kill -TERM. Ale,
już 0,1 s (100000 µs) później daje kill -KILL. Wydaje mi się, że (o ile jest
jak piszę) 0,1 s to zdecydowanie za mało na to, żeby mldonkey pozapisywał te
wszystkie informacje dot. plików i stąd utrata fragmentów.
Czy ktoś to może potwierdzić (bądź wręcz przeciwnie)?

--
pozdrawiam,
PriSM (Michał Łukaszek)