Pytanie jest PLD 2.0

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Pią, 30 Lip 2004, 14:57:17 CEST

Marchi wrote:
> Jak w temacie bo zassalem ale cosik mi nie pasuje , i chce sie tylko
> upewnic czy moze jest innna wersja do sciagniecia , bo szczerze powiem
> nie bylem juz dawno na linuxie , i chcialbym sobie sciagnac nowa wersje
> , :D , prosze tylko bez zadnych docinkow jezeli ktos ma adres skad ssac
> nowsza wersje to dajcie ...... a w zamian browarka puszcze :D

Patrząć na Twój nick bałbym się umawiać z Tobą na browarka. (abstrahując
od tego, że nie jest to całkiem uniwersalna waluta - ja przykładowo nie
piję alkoholu... ;)

PLD 2.0 nie zostało wydane. Możesz instalować
coś-co-wkrótce-będzie-pld-2.0 metodą alternatywną opisaną w
pl.docs.pld-linux.org

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa