Dziwna sprawa po upgrade z RA na AC

Ireneusz Indyk ireneusz.indyk w excellent.com.pl
Pią, 30 Lip 2004, 14:56:56 CEST

Witam.
Chcialem postawic wczoraj serwer na AC ale neistety nie chce sciagac z sieci
z dyskietki bootdisk_net. Zatrzymuje sie na poldku. Cos jest uszkodzone w
tej wersji, ale poniewaz stara wersja z RA instaluje sie prawidlowo wiec tez
tak zrobilem i zainstalowalem.
Potem zrobiem upgrade do jadra 2.4 i wszystko dzialalo prawidlowo.
Niestety po wydaniu ra2ac i przekonwertowaniu na AC przestalo dzialac. Po
upgradzie wygladalo wszystko OK, wiec wykonalem komende lilo i zresetowalem
kompa.
Uruchamia sie prawidlowo przez pewien czas a nastepnie po wczytaniu openssh
i czegos tam jeszcze, zaczyna sie proba polaczenia z netem.
pierwsza proba
druga proba i tak sobie odlicza. Myslalem ze poszlo polaczenie z netem, ale
na inym komputerze siec dziala bez problemu.
Poniewaz nie da sie zalogowac bo nie dochodzi do tego momentu, a nie mam
stacji CD zeby odpalic Rescue to co mam zrobic - czy ktos ma jakis pomysl?
moge odpalic z dyskietki ale czego mam szukac? Co zrobilem zle

iwi