Pytanie jest PLD 2.0

Piotr Skwarna spider.apd w poczta.fm
Pią, 30 Lip 2004, 15:00:42 CEST

Marchi napisał(a):

> Jak w temacie bo zassalem ale cosik mi nie pasuje , i chce sie tylko
> upewnic czy moze jest innna wersja do sciagniecia , bo szczerze powiem
> nie bylem juz dawno na linuxie , i chcialbym sobie sciagnac nowa wersje
> , :D , prosze tylko bez zadnych docinkow jezeli ktos ma adres skad ssac
> nowsza wersje to dajcie ...... a w zamian browarka puszcze :D

pld 2.0 jeszcze nie ma, ale moze zadolowi ci pld "1.99 TEST iles tam",
to takie ac tylko ze jeszcze wersjia pre, zajrzyj na
http://gdl.hopto.org/~spider/centrumiso/ tam jest skatalogowane.

--
+SzLUUG +PLUG 	http://www.linux.pl	| [Quoting Sergiusz Pawłowicz]
RLU 301329 	spider(at)linux(dot)pl 	| "głupota to straszny wirus."

Portal INTERIA.PL zaprasza... >>> http://link.interia.pl/f17cb