OT - duuużo monitorów/jeden komputer

Śro, 2 Cze 2004, 18:24:24 CEST

Użytkownik Szymon 'trasher' Kochański napisał:

>Mam 2 karty graficzne w kompie: jedna AGP, druga PCI.

Więcej potrzeba, "duuużo monitorów" - video wall.

>Podpięte 2 monitory. Xy odpalane z rozszerzeniem Xinerama - rozciągnięty pulpit.
>W Windows wspomaganie wielu monitorów od W98.

I wygląda, że właśnie trzeba będzie zrobić kobinację.
- np. 2x Matrox 500 (chyba 6 wyjść) plus spliter, o którym pisał alfatrans.

Myślałem, że da się to załatwić jakimś jednym specjalnym urządzeniem z
odpowiednim soft'em.
Ale znalazłem tylko jakieś kosmiczne systemy w cenie rolls'a.
Dzięki za "nieolanie" OT.

--
Wiesław Kierbedź