Re: OT - duuużo monitorów/jeden komputer

Szymon 'trasher' Kochański szymon w trashlandia.dyndns.org
Śro, 2 Cze 2004, 18:13:52 CEST

2 czerwca 2004 (18:08:15) Wieslaw Kierbedz napisal:
WK> Widziałeś kartę graficzną z 8 wyjściami?
WK> Ja nie, ale nie wykluczam, że takie istnieją - i o to właśnie pytam (na
WK> przykład).
WK> :)

Mam 2 karty graficzne w kompie: jedna AGP, druga PCI. Podpięte 2
monitory. Xy odpalane z rozszerzeniem Xinerama - rozciągnięty pulpit.
W Windows wspomaganie wielu monitorów od W98.

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 )  Szymon Kochański      trasher @ void.univ.gda.pl       (