[Ac] problem z openssl smime -encrypt

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Wto, 1 Cze 2004, 10:57:12 CEST

On Fri, May 28, 2004 at 03:07:04PM +0200, dzeus wrote:

> Faktycznie coś poparałem juz wystawiam:
> http://pld.zatorze.slupsk.pl/strace.pingwinek
> http://pld.zatorze.slupsk.pl/strace.master

Ładnie k. ładnie nikt człowiekowi nie pomoże w potrzebie, zgłaszam
jakiś szajs w openssl ale każdy ma to jak zwykle w dupie. Przepraszam,
że pisałem tu na grupę, więcej Wam dupy zawracał nie będę.
Pa :(
--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD user