[Ac] problem z openssl smime -encrypt

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Wto, 1 Cze 2004, 11:04:06 CEST

On Tue, Jun 01, 2004 at 10:57:12AM +0200, Robert 'dzeus' Graużenis wrote:

> Ładnie k. ładnie nikt człowiekowi nie pomoże w potrzebie, zgłaszam
> jakiś szajs w openssl ale każdy ma to jak zwykle w dupie. Przepraszam,
> że pisałem tu na grupę, więcej Wam dupy zawracał nie będę.
> Pa :(

Ładnie apache mi padł po rotacji logów i wyniki strace były
niedostępne, przepraszam za utrudnienia linki powinny już działać,
może jednak nie tak wszystko jest w dupie :)

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD user