[Ac] dwa dyski i lilo

Wojciech Hojda whojda w wp.pl
Wto, 1 Cze 2004, 15:26:59 CEST

----- Original Message -----
>Ac zainstalowane na dwóch dyskach na dwóch kompach,
>lilo w jednym i drugim, każdy dysk z osobna potrafi bez problemu
>wystartować, ale... Jak podłącze oba (nieważne na jakie kanały kontrolera,
>próbowałem też na dodatkowy PDC) to lilo wykrzacza się takim komunikatem:
>
>LILO: Timestamp mismatch

Witam

starsznie skomplikowane rzeczy tu się dzieją :-)
Może moja odpowiedź nie na miejscu, ale ja mam tak:
Dysk hda - Mandrake
Dysk hdb - PLD
Lilo na MBR z Mandrake'a w którym jest wpis PLD
other=/dev/hdb1
label="PLD"
czy jakoś tak (piszę z pamięci a pamięć mam dobrą, tylko krótką)
I drugie lilo na pierwszej partycji hdb, które odpala PLD.
Koniec, żadnych cudów...
Powtarzam jeszcze raz, nie jestem ani informatykiem, ani specem od lilo
(więc proszę na mnie nie krzyczeć). Ale u mnie działa :-)

pozdrawiam
Wojtek