[Ac] dwa dyski i lilo

Wto, 1 Cze 2004, 15:43:39 CEST

Osóbka znana jako Wojciech Hojda, wystukała:

Tak jest niestety. jak pisałem - wygląda na to, że lilo 22.8 jest zwalone,
upgrade na 22.9 rozwiązuje częściowo problem (poza komunikatem:
LILO:
Error: Duplicated Volume ID)

> Może moja odpowiedź nie na miejscu, ale ja mam tak:
> Dysk hda - Mandrake
> Dysk hdb - PLD
> Lilo na MBR z Mandrake'a w którym jest wpis PLD
> other=/dev/hdb1
> label="PLD"
> czy jakoś tak (piszę z pamięci a pamięć mam dobrą, tylko krótką)
> I drugie lilo na pierwszej partycji hdb, które odpala PLD.
> Koniec, żadnych cudów...

No ja to wiem. Sam miewałem po kilka dysków z różnymi wersjami lilo/linuksów
i nigdy nie było takich problemów. Dopiero ten mnie zażył, bo nie daje się
w ten sposób wogóle uruchomić systemu (żadnego przy dwóch dyskach).

> Powtarzam jeszcze raz, nie jestem ani informatykiem, ani specem od lilo
> (więc proszę na mnie nie krzyczeć). Ale u mnie działa :-)

To podaj jeszcze wersję lilo jaką masz w Mdk, żeby była jasność...

pozdrawiam