Stabilne Evolution

Marcin Rachwał thanatos w interia.pl
Wto, 1 Cze 2004, 19:17:02 CEST

W liście z wto, 01-06-2004, godz. 14:56 +0200, Artur Flinta napisał:

> Nie używałem serii 1.4.x, ostanti problemy miałem z książką adresową w
> okolicach 1.5.6. 1.5.8 Jest stabilne, kontakty są działają, importu nie
> mam jak sprawdzić, w każdym razie znowu coś zmienili pomiedzy 1.5.7 a
> 1.5.8 bo znowu konwersję robiło :)

A ja testuję ostatnio evolution i mam właśnie problemy z kontaktami,
tzn. książka adresowa nie działa, przy tworzeniu nowego kontaktu na
konsoli dostaję:

(evolution-1.5:7083): evolution-shell-WARNING **: Error in
requestCreateItem -- IDL:GNOME/Evolution/Component/Failed:1.0

Dodanie nadawcy listu do kontaktów powoduje wyświetlenie okienka
kontaktów, da się kontakt zapisać, tyle że potem w kontaktach go nie
ma... Wniosek jest taki, że evo ma problem z dodaniem nowej listy
kontaktów. Z kolei dodanie grupy kontaktów wywala evo, bez komunikatu na
konsoli. Oto ostatnie linie ze strace:

open("/usr/share/locale/pl_PL/LC_MESSAGES/libgnomeui-2.0.mo", O_RDONLY)
= -1 ENOENT (No such file or directory)
open("/usr/share/locale/pl/LC_MESSAGES/libgnomeui-2.0.mo", O_RDONLY) =
36
fstat64(0x24, 0xbfffdfe4)               = 0
mmap2(NULL, 23387, PROT_READ, MAP_PRIVATE, 36, 0) = 0x428c2000
close(36)                               = 0
--- SIGSEGV (Segmentation fault) ---

Ale fajnie, że potrafi odzyskać edytowany list :)
Poza tym, nie działa sprawdzanie pisowni.
Aha:
[marcin w Valhalla marcin]$ rpm -q libIDL evolution
libIDL-0.8.3-1
evolution-1.5.7-3

--
Hana-wa-sakuragi, hito-wa bushi.