OT - duuużo monitorów/jeden komputer

Śro, 2 Cze 2004, 21:43:55 CEST

Użytkownik Artur Flinta napisał:

>Trzeba było tak od razu mówić:

Kiedy ja ten termin poznałem/zgadłem później.

>http://gstreamer.freedesktop.org/apps/videowhale.html
>http://inotroot.by.ru/howtos/video_wall_howto/video_wall_howto.html
>
>Pozdrawiam
>
>	Artur

Fajne i faktycznie - to właśnie to.
Tylko już znam wszystke warunki dokładnie.
1 komputer - 8 monitorów (każdy z innym obrazem) czyli:

Matrox 450 MMS lub G200 MMS i to razy dwa (taka karta ciągnie 4 monitory
i działa na PCI).

I Xinerama lub winda :(.
To dla znajomych artystów ;) - znaleźli sponsora - może być fajna
zabawa  - dla mnie.
Bo dla innych, to poważne przedsięwzięcie.
Dziękuję za linki.
To też pokażę.

--
Wiesław Kierbedź