jaki mta z mysql?

Luko luko w munet.eu.org
Czw, 3 Cze 2004, 22:50:51 CEST

> a wielkos przesylki?
> i autoryzacja przed wyslaniem???
Autoryzacja jest wielkosc przesylki jest jest poprostu wszytsko ladnie i
przejrzyscie tylko trzeba poszukac w doc`ach i sie zrobi bez problemu. Exim
ma wiecej mozliwosci jak postfix, konfigi sa jasne proste i wogule nawet
duzo nie trzeba dlubac, nawet na stronie pld tylko nie wiem kturej byl opis
konfigurac exima z antywirem czy samej konfigurcji quoty dla uzytasow czy
grup - jakos przed oczyma mi przemknely takie informacje.

> to fajnie
Jak fajnie to fajnie :)

> tu raczej chodzilo mi o dostepnosc pakietow (wolalbym ciagnac
> poldekiem a nie szukac powiedzmy rpm'ow z innych distro lub kompilowac
> samemu(nie mowie o spec'ach)) kiedys kumpel probowal
> postawic postfix z mysql na ra i jakos mu nie wyszlo bo paczki
> brakowalo jakiejs.

Odnosnie braku pakietow ... zdazylem sie przyzwyczaic, bo co chce cos
bardziej skomplikowanego zrobic to cvs niestety musi wkroczyc do akcji. AC
poldek i cvs, nic wiecej nie trzeba dlubac szukac i kombinowac gdyz tam
wszystko w sumie lezy co potrzeba.