jaki mta z mysql?

Maciek Pasternacki maciekp w japhy.fnord.org
Pią, 4 Cze 2004, 02:36:56 CEST

On Setting Orange, Confusion 9, 3170 YOLD, Łukasz Woźniak wrote:

> do tej pory jako serwera pocztowego uzywalem postfix'a+amvis+clamd na
> ra. Jednak teraz potrzebuje zobic serwer dla duzej ilosci skrzynek i
> chyba najlepiej zaprzadz do tego mysql. Do tego potrzebuje moc
> ograniczac wielkosc przesylek oraz qoute dla kazdego usera (lub grup
> userow ).Chcialbym tez aby clamd skanowal sobie maile jak to mialem do
> tej pory.

Przyjrzyj się czemuś takiemu jak dbmail (http://www.dbmail.org/).
Daje się dość miło pożenić z Postfiksem, więc skanowanie przez
amavis/clamd zostaje jak było, a poczta trzymana jest w SQLu
i z tegoż jest odczytywana przez dedykowane demony POP3 i IMAP.

--
__    Maciek Pasternacki <maciekp w japhy.fnord.org> [ http://japhy.fnord.org/ ]
`| _   |_\  / { ...nie dam ci nic i ty nie dasz mi nic, mieszkamy na zupełnie