jaki mta z mysql?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 4 Cze 2004, 08:31:43 CEST

On Thu, 3 Jun 2004, Witold Krecicki wrote:

> Dnia czwartek 03 czerwiec 2004 21:04, Łukasz Woźniak napisał:
> <ciaach>
> exim+mysql+cos co sie vmail-sql nazywa (nie ma w paczkach bo to sie samemu
> 'sklada')
> u mnie do tego dochodzi proftpd czasem, czasem courier-imap, czasem tpop3d,
> dosc konfigurowalny zestaw

U mnie dokładnie taki sam zestaw: exim3+vmail-sql+tpop3d. Kontrola
antywirusowa, autoryzacja SMTP, userzy wyłącznie w mysqlu. Jedyna wada to
taka że to exim3 i nie można sprawdzać antywirusem na poziomie sesji SMTP...
Exim4 zaś - cóż, nigdzie nie znalazłem przepisu jak przerobić vmail-sql pod
exim4, a konfiguracja tej wersji jest zupełnie inna niż w exim3 :(

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki email: joshua w ceti.pl GG: 3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004