OT - duuużo monitorów/jeden komputer

Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w herc.com.pl
Pią, 4 Cze 2004, 10:54:07 CEST

Dnia środa 02 czerwiec 2004 14:42, Wieslaw Kierbedz napisał:
> Czym się taki zestaw obsługuje/steruje.
> Np. jeden obraz podzielony na 8 monitorów i następne 8 monitorów i na
> każdym co innego.
Jeśli cię interesuje, to zapraszam do Empiku na Marszałkowską w Warszawie,
tam stoi ściana graficzna, ale zarządzana przez ciekawą maszynkę
z 6 prockami Motorola 6800 bodajże (jak w Amidze 500) na pokładzie.
Ciut się pochwalę : osobiście je powieszałem ... :-)  /koniec powchał
Bardzo fajne - poza tym są jeszcze do kupienia karty SVGA na PCI 4 MB RAM
z max. 8 wyjściami SVGA z każdej karty. Ale jedna taka karta potrafi kosztować
około 2 tys. pln netto - natomiast są drivery pod Linuxa - ja działałem na
Debianie z tym trzy lata temu na jądrze 2.2.X - działało ....
Można było zrobić taki pulpit 5000x4000 pixeli.
Jakby co, mogę dać kontakt do człowieka, który ciągle tam się tym zajmuje.

--
Adam Jurkiewicz : Inżynier Serwisu Linux
HERC : Linuksowe Systemy Sprzedaży Detalicznej