PLD AC i SATA

Marek Guevara Braun mguevara w acn.waw.pl
Pią, 4 Cze 2004, 23:16:55 CEST

Marek Guevara Braun wrote:

> [...]
> Dla Sil 3112 potrzebne moduły to prawdopodobnie sata_sil i sd_mod
> ale mogę się mylić.

Właśnie zainstalowałem PLD na SATA z chipem Silicon Image - obsługiwane
jest to przez moduł siimage (modprobe siimage && modprobe ide-disk)
i co ciekawe dyski widziane są jako IDE (tj, /dev/hd* vel /dev/ide/...).

Pozdrawiam,
Marek