rcboot i inne

Maciek Pasternacki maciekp w japhy.fnord.org
Sob, 5 Cze 2004, 01:20:53 CEST

On Setting Orange, Confusion 9, 3170 YOLD, Maciej Świętochowski wrote:

> To ja się jeszce przyczepię, że w życiu to jest "in life", a nie "in
> the live" live to czasownik ;-)

W CVSie rc-boot poprawiłem już jakiś czas temu; nie wiem, kto się
teraz tym opiekuje i może wypchnąć to dalej (przynajmniej do
distfiles/speca), ale to chyba jest na tyle pierdółka, że nie ma co
się bawić w wypychanie nowej wersji...

--
__    Maciek Pasternacki <maciekp w japhy.fnord.org> [ http://japhy.fnord.org/ ]
`| _   |_\  / { ...podjąłem decyzję i ja też chcę mieć dodatkową parę