Mailing list

The Undefined undefine w aramin.net
Wto, 8 Cze 2004, 12:23:22 CEST

On Tue, Jun 08, 2004 at 11:04:26AM +0200, Grzesiek Sojka wrote:
> 	Mam drobny klopot. Potrzebuje skonfigurowac mala liste mailingowa.
> Glowne zalozenie jest takie ze ma to byc lista dla "wybrancow". Tlumaczac
> z polskiego na nasze jedynie admin ma byc wladny dodac lub usunac l-usera
> z listy. Nie jest wiec potrzebny zaden "robot" taki jak na tej liscie
> dzieki ktoremu mozna by sie zapisac lub wypisac. Ponadto rasizm (bylem
> niedawno w super politycznie poprawnym kraju EU i to slowo nabralo dla
> mnie innego znaczenia) ma polegac na tym ze poczta przychodzaca z adresow
> spoza listy (lacznie z virusalert) ma byc anichilowana w /dev/null.
> [...]
hm... jezeli potrzebujesz czegos prostego jak cep, z konfiguracja
tekstowa, bez zaawansowanego grzebania co ruszy w 15 minut proponuje
ecartisa ;)
poldek -i ecartis
/usr/lib/ecartis/ecartis -newlist haxorska >/etc/mail/aliases.ecartis

vim /var/lib/ecartis/lists/haxorska/config
vim /var/lib/ecartis/lists/haxorska/users

i w /etc/mail/main.cf dopisz korzystanie z /etc/mail/aliases.ecartis

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała