gimp i drukowanie

Tomek Grzejszczyk T.Grzejszczyk w elka.pw.edu.pl
Wto, 8 Cze 2004, 13:28:27 CEST

Cześć,
Mam obrazek który chciałbym wydrukować. W zasadzie już to zrobiłem
korzystając z lp obrazek.jpg, ale przy okazji stwierdziłem, że nie
jestem go w stanie wydrukować spod gimpa. Jest to o tyle dziwne, że w
gimpie polecenie drukowania ustawione jest na:
lp -s -dEpson640C -oraw

Przez jakiś czas coś się dzieje, widać że obciążenie procesora rośnie,
ale na drukarce nic się nie pojawia. Log z cupsa jest tu:
http://62.121.81.182/pub/error_log

Próbowałem jeszcze zmieniać polecenie drukowania gimpa na:
lp -s -dEpson640C
lp

Ale rezultat jest mniej więcej ten sam, trochę inaczej śmieci w logach,
ale i tak nic nie drukuje. Czy ktoś może mi pomóc to naprawić?

Pozdrawiam,
Tomek Grzejszczyk