Mailing list

Grzesiek Sojka grzes w yen.ipipan.waw.pl
Wto, 8 Cze 2004, 13:07:38 CEST

On Tue, 8 Jun 2004, The Undefined wrote:
> hm... jezeli potrzebujesz czegos prostego jak cep, z konfiguracja
> tekstowa, bez zaawansowanego grzebania co ruszy w 15 minut proponuje
> ecartisa ;)
> poldek -i ecartis
> /usr/lib/ecartis/ecartis -newlist haxorska >/etc/mail/aliases.ecartis
Mam glupie pytanie
Jak wygenerowac aliases.ecartis.db. Nie jestem w stanie zmusic newaliases
do tego.

> vim /var/lib/ecartis/lists/haxorska/config
> vim /var/lib/ecartis/lists/haxorska/users
Co do konfiguracji to pytanko jest takie: Jak ustawic zeby lista nie
przyjmowala poczty od "niezrzeszonych" oraz jak zablokowac mozliwosc
samodzielnego dodawania sie i usuwania z listy?

--