kompilowanie z --with debug

Tomek Grzejszczyk T.Grzejszczyk w elka.pw.edu.pl
Wto, 8 Cze 2004, 13:31:36 CEST

Radoslaw Zielinski wrote:
> Tomek Grzejszczyk <T.Grzejszczyk w elka.pw.edu.pl> [08-06-2004 11:06]:

> ./builder -g foo.spec
> rpmbuild -bb --debug foo.spec

Nic to nie daje. Wziąłem ręcznie przeedytowałem speca, żeby ustawiał
odpowiednie opcje configure, ale sądząc po tym co było w specu musi
istnieć prostszy sposób polegający na podaniu gdzieś (gdzie ???) opcji
--with debug, albo coś podobnego.

Pozdrawiam,
Tomek Grzejszczyk