[OT] Re: Czy ja mam ten onet pozywać, czy tylko zwyzywać?

Wieslaw Kierbedz WieslawKierbedz w farba.eu.org
Czw, 10 Cze 2004, 13:22:09 CEST

Użytkownik Adam Gapiński napisał:

>Osóbka znana jako Wieslaw Kierbedz, wystukała:

>Ehh. Jakiś czas temu miałem podobnie (znajomemu nie mogłem przesłać maila).
>No to sru: założyłem u nich konto, wysłałem na to konto maila, nagłówki
>zwrotki przerzuciłem przez interfejs www na konto na onecie i puściłem to
>do admina/abuse/postmastera (nie pamiętam na które z tych) z prośbą o
>wyjaśnienie dlaczego moja domena jest u nich filtrowana. Za dwa, trzy dni
>dostałem odpowiedź, że nie jest filtrowana a poczta nie dochodziła z
>niektórych domen, bo robili jakąś tam "reorganizację".
> [...]
Kurcze - kibicowałem trochę wsszystkim przeciw wp, bo nie lubię tepsy.
Onet za to zjada własny ogon w rodzince portali.
Co jakiś czas np. nie działają im konta, albo właśnie takie jaja. Czasem
nawet główna strona siadała.
Wygląda, że nie ogarniają własnego podwórka.
Czy nie ma tu kogoś piszącego w jakichś witrynach, czy może powinienem
krótką "prywatną" notkę
do jakiegoś 7thguards wysmażyć?

Pozdrawiam, a jakże.

--