Czy ja mam ten onet pozywać , czy tylko zwyzywać?

Czw, 10 Cze 2004, 13:07:22 CEST

Osóbka znana jako Wieslaw Kierbedz, wystukała:

> <tomczyk w op.onet.pl>: host mxwoj.onet.pl[213.180.130.80] said: 553 5.7.1
> For MAIL FROM address <WieslawKierbedz w farba.eu.org> access is denied by
> the policy analysis functions. (in reply to MAIL FROM command)"
>

> Co oni mogą mieć w tych swoich "the policy analysis functions"?

Ehh. Jakiś czas temu miałem podobnie (znajomemu nie mogłem przesłać maila).
No to sru: założyłem u nich konto, wysłałem na to konto maila, nagłówki
zwrotki przerzuciłem przez interfejs www na konto na onecie i puściłem to
do admina/abuse/postmastera (nie pamiętam na które z tych) z prośbą o
wyjaśnienie dlaczego moja domena jest u nich filtrowana. Za dwa, trzy dni
dostałem odpowiedź, że nie jest filtrowana a poczta nie dochodziła z
niektórych domen, bo robili jakąś tam "reorganizację".
(właśnie sprawdziłem - wysysłałem na abuse w onet.pl)

pozdrawiam