[OT] Re: Czy ja mam ten onet pozywać, czy tylko zwyzywać?

Czw, 10 Cze 2004, 14:22:07 CEST

Użytkownik Krystian T napisał:

> [...]
To nie są domysły. Onet miałem w poprzedniej robocie ustawiony w kilku
miejscach, jako strona domowa - często (jak na taką firmę) się nie
ładował, chociaż sieć działała poprawnie. Znajomi z kontami na onecie
kilkakroć (a może każdy tylko po jednym razie!?) nie mieli dostępu do
swojej poczty (to i u innych się zdaża) - teraz osobiście poczułem
skuteczność działania ;).

>Nie. Nie skorzystałem z ich oferty, a promocyjny okres, kiedy włączyli
>wszystkim na próbę, żeby pokazać jakie to fajne ten onet antysam już się
>dawno skończył.

Nawet chyba wiem jak - nie o samym onecie, ale - "Im więcej, tym gorzej"
- czyli porównanie małych serwerów z ręczną (ale nie koniecznie)
konfiguracją z wielkimi molochami, którym automatyka płata figle. Z
punktu widzenia użytkownika.
Tylko, czy nie jestem zbyt leniwy? Bo trzebaby pozbierać trochę więcej
faktów - konkretnych dat i zdarzeń, a to może potrwać.
I źródeł nie mam ;).
Jeśli ktoś zna takie konkrety
- proszę na priva - nie powinien odesłać.

Wiesław Kierbedź