[OT] Re: Czy ja mam ten onet pozywać, czy tylko zwyzywać?

Łukasz Gandecki gozda w pstryk.net
Czw, 10 Cze 2004, 14:50:09 CEST

On Thu, 10 Jun 2004 14:22:07 +0200, Wieslaw Kierbedz
<WieslawKierbedz w farba.eu.org> wrote:

Napisałem: "Zbadaj sprawę trochę dokładniej, zbierz fakty,
                                              ^^^^^^ ^^^^^
nie operuj na samych domysłach" na co Ty zaprzeczasz mojemu stwierdzeniu:

> To nie są domysły.

aby jednocześnie w tym samym mailu pisać:

> Tylko, czy nie jestem zbyt leniwy? Bo trzebaby pozbierać trochę więcej
                                         ^^^^^^^^ ^^^^^^^^^ ^^^^^^ ^^^^^^
> faktów - konkretnych dat i zdarzeń, a to może potrwać.
   ^^^^^^
> I źródeł nie mam ;).

Właśnie o to mi chodzi, żeby nie pisać 'kiedyś nie działało jak byłem w
pracy,
odrzuca pocztę z mojego adresu ale nie wiem dokładnie o co chodzi,
może dostałem się na jakąś listę spamerów z powodu openrelay i w sumie
dobrze,
że odrzuca, albo po prostu mnie i mojego nazwiska nie lubią. Skandal!'

:) No offence

--
Pozdrawiam,                      | http://pstryk.net
Łukasz Gandecki 'gozda' | JID: gozda w jabber.enterpol.pl