[OT] Re: Czy ja mam ten onet pozywać, czy tylko zwyzywać?

Czw, 10 Cze 2004, 14:45:56 CEST

Użytkownik Łukasz Gandecki napisał:

> On Thu, 10 Jun 2004 14:22:07 +0200, Wieslaw Kierbedz
> <WieslawKierbedz w farba.eu.org> wrote:
>
> Napisałem: "Zbadaj sprawę trochę dokładniej, zbierz fakty,
>                                              ^^^^^^ ^^^^^
> nie operuj na samych domysłach" na co Ty zaprzeczasz mojemu stwierdzeniu:

I podtrzymuję to co napisałem.

> aby jednocześnie w tym samym mailu pisać:

>                                         ^^^^^^^^ ^^^^^^^^^ ^^^^^^ ^^^^^^

>   ^^^^^^

> Właśnie o to mi chodzi, żeby nie pisać 'kiedyś nie działało jak byłem
> w  pracy,
> odrzuca pocztę z mojego adresu ale nie wiem dokładnie o co chodzi,
> może dostałem się na jakąś listę spamerów z powodu openrelay i w
> sumie  dobrze,
> że odrzuca, albo po prostu mnie i mojego nazwiska nie lubią. Skandal!'
>
> :) No offence

Hola - mój serwer akurat relay nie jest. Chociaż mały.
A fakty znam - widziałem, natomiast nie przypomnę sobie już teraz ani
dat, ani dokładnych okoliczności.

Natomiast pisanie, że coś jest be, "bo widziałem", albo "wiem z
doświadczenia", "zdarzyło mi się" itd.
Nie czytałeś takich wypowiedzi? Bo ja mnóstwo. A w tym przypadku wcale
nie musiałbym kłamać.
Masz pretensje, że nie chcę zachowywać się, jak "rasowy dziennikarz",
nikt mi za to nie zapłaci, więc nie muszę dużo,
a mógłbym rzetelnie. O to mi właśnie chodzi.
:) No offence. Bien sure.

--
Wiesław Kierbedź