Czy ja mam ten onet pozywać, czy tylko zwyzywać?

The Undefined undefine w aramin.net
Czw, 10 Cze 2004, 15:22:49 CEST

On Thu, Jun 10, 2004 at 12:58:06PM +0200, Wieslaw Kierbedz wrote:
> <tomczyk w op.onet.pl>: host mxwoj.onet.pl[213.180.130.80] said: 553 5.7.1 For
>    MAIL FROM address <WieslawKierbedz w farba.eu.org> access is denied by the
>    policy analysis functions. (in reply to MAIL FROM command)"
jakis czas temu miałem dokładnie to samo z domeną one.pl
Poczta z hosta undefine w aramin.one.pl (jak potem zagadałem się z kimś
dotyczyło to *@*.one.pl) nie dochodziła do onetu.
Wyjaśnienia się nie doczekałem.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała