[OT] Re: Czy ja mam ten onet pozywać , czy tylko zwyzywać?

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Czw, 10 Cze 2004, 17:48:21 CEST

W liście z czw, 10-06-2004, godz. 14:15 +0200, Adam Gapiński napisał(a):
> Osóbka znana jako Krystian T, wystukała:

> Więc jeśli jesteś adresatem tego maila to Ty powinieneś opierdzielić admina
Co właśnie zrobiłem :)
Ale przy okazji wczytałem się w regulamin i w zasadzie nie zrobili nic
co by było niezgodne z regulaminem, więc teoretycznie nie ma się czego
czepiać :(
Krystian T

        "errare humanum est..."