Czy ja mam ten onet pozywać , czy tylko zwyzywać?

Czw, 10 Cze 2004, 21:20:23 CEST

Osóbka znana jako Michal Chruszcz, wystukała:
> Some strange characters appeared on my screen... Probably on Thursday 10
> of
>
> June 2004 15:22, The Undefined typed:

> Ze mną AFAIR. Na maila do admina nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Z tym,
> że teraz już poczta dochodzi - chyba, że po prostu serwer rozwiązuje
> adres mojego serwera jako *.sdi.tpnet.pl, a nie *.one.pl.

A ja otrzymałem odpowiedź, choć jak pisałem - musiałem napisać z konta na
onecie. I też dotyczyło to .one.pl Jakby co to mam gdzieś te maile - mogę
wyszperać i posłać na priv jak jest ktoś chętny do zrobienia awantury :P
lub wyjaśnienia sprawy...

pozdrawiam