gnome - proste pytania :)

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Sob, 12 Cze 2004, 13:47:54 CEST

W liście z sob, 12-06-2004, godz. 13:21 +0200, Wieslaw Kierbedz napisał
(a):
> No to pociągnę dalej.
> Z root'a działa.

A z nowego użytkownika też działa?

> Posprawdzałem uprawnienia - nie widzę błędów.
> W desperacji dałem: -F --reinstall *gnome* *gtk* oaf* *wnc* naut* *bobnob*
> Bez rezultatu.

Raczej nie pomagają takie działania, możliwe, że ustawienia danego usera
są kompletnie skopane.

> Czy ktoś (Artur - widzę, że jesteś :) mógłby mi podpowiedzieć, który z
> komponentów gnoma jest odpowiedzialny za odczyt i obsługę
> .desktop i .drive, żebym mógł jeszcze cokolwiek wymyślić?
> Bo więcej pomysłów bez tej informacji nie mam.

Szczerze powiedziawszy nie mam zielonego pojęcia :) Obecnie najbardziej
jestem zorientowany w tłumaczeniu GNOME - tutja jestem w stanie pomóc z
dowolnymi problemami, natomiast co do reszty robię to bardziej z
automata niż zrozumienia.

Pozdrawiam

	Artur