gnome - proste pytania :)

Sob, 12 Cze 2004, 13:21:42 CEST

Użytkownik Wieslaw Kierbedz napisał:

> 1) Dlaczego mój gnom przestał obsługiwać pliki desktop -  własne
> aktywatory i kdeowe oczywiście też.
> Menu działa, ale dwumlaskanie w ikonki nie.
> Sprawdzałem zawartość /etc/gnome-vfs-mime-magic - wygląda ok.
> Zainstalowane:
> gnome-mime-data-2.4.1-2
> gnome-vfs2-devel-2.6.1.1-2
> gnome-vfs2-module-menu-0.5-1
> gnome-vfs2-2.6.1.1-2
> gnome-vfsmm-2.6.0-2
> ORBit2-2.10.2-1
> oaf-0.6.10-8

No to pociągnę dalej.
Z root'a działa.
Posprawdzałem uprawnienia - nie widzę błędów.
W desperacji dałem: -F --reinstall *gnome* *gtk* oaf* *wnc* naut* *bobnob*
Bez rezultatu.

Czy ktoś (Artur - widzę, że jesteś :) mógłby mi podpowiedzieć, który z
komponentów gnoma jest odpowiedzialny za odczyt i obsługę
.desktop i .drive, żebym mógł jeszcze cokolwiek wymyślić?
Bo więcej pomysłów bez tej informacji nie mam.

Pozostałe dwa pytania już odpuszczę, od biedy można obejść.