gnome - proste pytania :)

Sob, 12 Cze 2004, 13:29:43 CEST

Użytkownik Wieslaw Kierbedz napisał:

 > No to pociągnę dalej.
 > Z root'a działa.
 > Posprawdzałem uprawnienia - nie widzę błędów.
 > W desperacji dałem: -F --reinstall *gnome* *gtk* oaf* *wnc* naut* *bobnob*
 > Bez rezultatu.
 >
 > Czy ktoś (Artur - widzę, że jesteś :) mógłby mi podpowiedzieć, który z
komponentów gnoma jest odpowiedzialny za odczyt i obsługę
 > .desktop i .drive, żebym mógł jeszcze cokolwiek wymyślić?
 > Bo więcej pomysłów bez tej informacji nie mam.

Dodatkowe objawy:
Jeśli chcę zmienić ikonę pliku, to lista w oknie "Wybór ikony" jest pusta -
muszę pokazywać konkretny plik.
Jeżeli próbuję zmienić tapetę przez "Zmień tło biurka", to lista tapet jest
pusta, a wskazywanie pliku też nie pomaga.
Można to zrobić tylko przez gconf-editor.
Klikanie w dokumenty (avi, rar - po prostu dane) zawsze kończy się tak:
Można skonfigurować GNOME, wiążąc aplikacje z typami plików.
Czy chcesz teraz powiązać aplikację z tym typem pliku?<<

A powiązania są ustawione.
Żeby było śmieszniej, ten sam dokument wybrany za pomocą "Ostatnie dokumenty ->"
w menu otwierany jest czym trzeba.

WK