Jak oświecić nieoświeconych;) [było Re: Jak sie wypisac z tej listy?]

Nie, 13 Cze 2004, 15:15:27 CEST

Użytkownik Jan Meizner napisał:

> Chem...ja dla odmiany poddam tą kwestię pod dyskusję. Ma ktoś może pomysł
> czy dało by się jakoś gdzieś napisać (np. na dole postów) takie informacje
> jak to gdzie się wypisać, albo coś. Wiem doskonale, że to jest w
> nagłówkach (a u mnie w pine to się nawet wyświetla jako "list management
> informations"), ale wyraźnie wielu ludzi tego nie widzi. Potem są posty
> takie jak ten i ZTCP to nie pierwszy post z pytaniem "Jak się wypisać?".
>
> Jak ktoś chciałby się (na temat!) wypowiedzieć to zapraszam.
>
> Pozdrawiam
> Jan Meizner
> [...]

"--
video4linux-list mailing list
Unsubscribe mailto:video4linux-list-request w redhat.com?subject=unsubscribe
https://www.redhat.com/mailman/listinfo/video4linux-list"

Nie wystarczy?
Poza tym, to chyba nie takie straszne pytanie?
Chociaż faktycznie trochę "niekonieczne".

--
Wiesław Kierbedź