konqueror - ikony

Lukasz Glebicki lukaszgl w cavern.com.pl
Nie, 13 Cze 2004, 20:48:49 CEST

  Zniknęły mi ikony w konquerorze. Nie ma ich ani w menu ani wtedy kiedy
przeglądam katalogi (ikonki przy urządzeniach/plikach). Stało się to po
twardym resecie. Potem przez pewien czas miałem ich tylko kilka, a niektóre
były większych rozmiarów. Próbowałem w control-center ustawic ikony oraz
zmienić schemat. Próbowałem także odinstalować i zainstalować motywy z
ikonkami, ale bez skutecznie. Konqueror odpalony z roota ikonki posiada. Inne
programy z kde także je posiadają. Próbowałem także szukać i zmieniać pliki w
katalogu ~/.kde/.., ale również bezskutecnie.

Jakies pomysły?

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki lukaszgl w cavern.com.pl
gg:246267      Linux Registered User # 318551