[Ac] upgrade kde :(

Ryszard Mielcarek crazy w rudy.mif.pg.gda.pl
Pon, 14 Cze 2004, 10:21:26 CEST

On Sun, 13 Jun 2004, Adam Gapiński wrote:

> Dobra. Odinstalowałem konquerora (bo o zależności od niego pluło się
> kdebase-core), potem --upgrade-dist. Teraz instaluje się konqueror i
> kdebase-desktop (z paroma zależnościami) Wygląda OK.

A tak z ciekawosci (bo utknalem na tym samym) - powrocil juz pakiecik z
i18n (kdebase-i18n bodajze) ? Domownicy psy juz wieszaja na linuxie, co to
po polsku do nich nie  mowi.. :)

Ryszard Mielcarek       |     crazy(at)geeks.pl   |
http://crazy.geeks.pl   | http://fun.mif.one.pl   |