Dzisiejszy upgrade i kosmiczne czcionki

Michał Łukaszek prism w ds14.agh.edu.pl
Pon, 14 Cze 2004, 12:49:13 CEST

Witam,

Po dzisiejszym upgrade AC odnotowałem dziwne zmiany w wyświetlaniu czcionek:
- OOo w menu daje jakieś kobyły (na oko z 16pt), niby pomaga zmniejszenie
skalowania w opcjach do ok. 75% ale to nie jest wyjście
- rozwijalna lista czcionek w OOo Writerze jest napisana tak małymi
czcionkami, że jest całkowicie nieczytelna, podobnie z rozmiarem listy
rozmiarów czcionek - jest bardzo krótka,
- KWrite i Kate używają jakichś czcionkek o stałej szerokości znaków do całego
interfejsu,

Upgrade objął następujące pakiety: http://www.ds14.agh.edu.pl/~prism/lista.txt
Wcześniej wszystko było oki. Podejrzewam freetype.
Podpowie ktoś, co się stało? Co mam naprawić?

--
pozdrawiam,
PriSM (Michał Łukaszek)