ac i Oracle

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Pią, 18 Cze 2004, 17:37:50 CEST

Witam!

    Czy komuś z Was udało się z powodzeniem postawić bazę Oracle w
wersji 9i lub 10g na AC?

    Po nałożeniu kilku patchy z otn'u postawiłem na AC Oracle 9i ...
Niestety nie działa lub się wieszała część narzędzi oemapp dbastudio.
Sam serwer działał, ale po jakimś czasie zaczął zrzucać core. 10g niby
się instalował, ale też coś nie działało ... jako, że nie miałem już
czasu na testy, to wróciłem do RH 8.0 z tym Oracle, a AC mam w chroocie

   Komuś się udało i działa bez problemów?

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com sp. z o.o.

email: Robert.Grabowski w 7bulls.com