kontroler sata+raid jaki??

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Wto, 15 Cze 2004, 21:14:15 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Tuesday 15 of
June 2004 21:09, Łukasz Maśko typed:

> [...]
>
> Jeśli chcesz szybciej mieć, to będziesz musiał zrobić raczej striping, a
> nie mirror. To ci da 2x80=160GB. Z testów mojego kumpla na zwykłym ATA
> daje to przyspieszenie, oczywiście nie 2x, ale jest sporo lepiej.
RAID1 także daje pewne przyspieszenie, bo wybierany jest dysk, który `ma
bliżej' do nich i szybciej je odczyta. Nie wiem do końca jak jest z
zapisem, bo tutaj już dochodzi synchronizacja etc., więc może być nieco
wolniejsze lub takie samo (pewnie zależy to od cen^Wjakości kontrolera).

--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/?gallery