Jaki sprzęt pod AC

Marcin Steć marcinek w nea.pl
Pią, 25 Cze 2004, 09:41:00 CEST

Troszkę NTG,(za co przepraszam) ale jesteście jakompetentniejeszą grupą
osób w tym temacie:
Mój domowy pecet, po 7 latach wiernej służby zdecydował się odejść do
"krainy wiecznej gry w quake". No i muszę kupić nowego a wypadłem nieco
z obiegu.
1. Z przyczyn finansowo-czasowo-ratowych ograniczony jestem do
MediaMarkt. Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z kompami pochodzącymi z
tego źródła? Handlują bodajże maszynami NTT.
2. Nie chcę się wpuścić w kanał typu : Karta graficzna SuperDuper65000
XYZ, tylko że gdyby miała V zamiast X to była by 2x szybsza. Jak to było
z TNT2 i TNT2 M64 :-). Dlatego poproszę prosto jak krowie na miedzy w
stylu: GeForce MX = ssie, GeForce FX=cacy. Do ATI też.
3. ATI czy Nvidia? Jak wygląda jakość sterowników pod Linuxa/PLD.
Troszkę gram, ale zależy mi też na jakości obrazu 2d.
3.5. Czy ktoś ćwiczył TV/OUT na którejś z tych kart.
4. Serial ATA czy ATA133? Jaki PLD stoi z obsługą SATA?
5. Czy dzisiejsze pudła desktopowe mają możliwość "suspendowania" tak
jak klptopy? Jeśli tak to na co zwrócić uwagę?
6. HT czy nie HT? Puszczam równolegle sporo softu: DB2, Apache,
VMware... Może zamiast HT lepiej kilka MHztów więcej?
7. Całość ma śmigać pod AC. Windowsy jak sama nazwa wskazuje co najwyżej
w okienku.
8. Około 3,5k zł.
9. Pewnie ma mi posłużyć następne 5 lat :-)

pozdrawiam
marcinek