dziwne zachowanie hc-crona

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Wto, 29 Cze 2004, 18:43:09 CEST

Zauważyłem na przestrzeni dość długie czasu, że hc-cron-0.14-14
uruchamia czasami te same zadania dwukrotnie, czyli raporty od clamd
albo logwatch mam po dwa z tej samej dokładnie godziny. Przy takich
rzeczach to jeszcze możńa olać, ale jeżeli cron ma wykonywać działania,
za którymi stoją jakieś okreslone koszty finansowe to jest to bardzo
niepożądane działanie. Nie mam czasu na wnikanie w temat, zmieniam po
prostu demona cron-a, sygnalizuję takie zachowanie i pytam czy ktoś ma
podobnie (taką sytuację mam na kilku maszynach z AC).
--
Robert 'dzeus' Graużenis