OT: exelowe makra pod linuxem

Bartek Jakubski migo w supernet.com.pl
Wto, 29 Cze 2004, 19:59:01 CEST

On Tue, Jun 29, 2004 at 05:36:32PM +0200, Przemyslaw Kujawski wrote:
> W liście z śro, 23-06-2004, godz. 16:04 +0200, Bartek Jakubski napisał
> (a):

> Ale po co zaraz Crossover? Wystarczy Wine. Jedyny minus to to ze trzeba
> sie bardziej nameczyc zeby to urychomic niz pod crossover'em ale
> przynajmnie za darmo jest.

Wsparcie jest, nie trzeba się męczyć, nie trzeba w ogóle się wysilać,
"just works". Instaluje się łatwiutko, takoż aplikacje.
Crossover wydaje się (przynajmniej z mojego punktu widzenia) niezłym
rozwiązaniem jeśli np. w firmie koniecznie jest potrzebny jakiś
windowsowy (a wspierany przez Crossover) program, a chciałaby przejść na
całkiem na Linuksa.
W ogóle Crossover był odpowiedzią na VMWare :-)

--
-- .- Bartek Jakubski ------- JabberID: migo w histeria.pl -. --
-- |   Free Software is a matter of liberty, not price    | --