exim i falszowanie nagłowkow maili - czy tak sie da?

Szymon 'trasher' Kochański szymon w trashlandia.dyndns.org
Śro, 30 Cze 2004, 08:59:17 CEST

Witam!

Tak się zdarzyło, że siedzę na łączu, które nie ma ustawionych
poprawnie rekordów revDNS. Polityka antyspamowa WP.PL nie akceptuje
maili po SMTP z takich hostów i w ten sposób nie mogę odpowiadać na
maile korzystając z tego konta (a że jestem zapisany na kilka list
mailingowych, to chciałbym to zmienić).

Wymyśliłem coś takiego - użyję własnego serwera mailowego, jako SMTP
do wysyłki miali dla konta jasio w wp.pl i będę fałszował headery, tak
żeby wyglądało, że to właśnie z tego adresu (z poprawnym revDNS)
wyszła poczta.

Pytania:
- czy dobrze kombinuję, czy są jakieś prostsze rozwiązania?
- czy to co piszę ma w ogóle sens?
- czy tak się w ogóle da?
- jeśli się da, to jak?

rpm -qa|grep exim