sudo i ograniczenie

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 30 Cze 2004, 09:52:04 CEST

Dnia śro 30. czerwca 2004 09:34, Ryszard Mielcarek napisał:
> Witam,
> Jak zablokowac wykonywanie polecenia bez parametru poprzez sudo ?
> Chcialbym udostepnic userowi mozliwosc odpalania pewnego programiku TYLKO
> z parametrem.
Wiem, że to nie jest rozwiązanie bezpośrednie twojego problemu, ale może
mógłbyś prostu tak ten program zmodyfikować, żeby odpalał się tylko z
parametrem? Jesli jest ci potrzebna wersja odpalana bez parametru, to mozna
mieć dwie binarki pod różnymi nazwami. Taka modyfikacja powinna być
trywialna, w końcu żyjemy w świecie OpenSource ;-) Chyba, że nie masz
źródeł, to oczywiście moje sugestie się nie nadają.
Pozdrawiam.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498